19 november: Impact Event 2021 - Schrijf je nu in!

29 oktober 2021

Op vrijdag 19 november vindt voor de vierde keer het Impact Event plaats, live vanuit het kantoor van de Goede Doelen Loterijen in Amsterdam. Tijdens het event wordt weer de Impact Challenge Award uitgereikt. Uit alle inschrijvingen zijn dit jaar zes organisaties geselecteerd. Zij pitchen hun inspirerende verhaal over hoe zij de impact centraal zetten in hun werk. De finalisten zijn Niketan, Stichting Blijdschap Voor De Dieren, Wakibi, FIER, Longfonds en Simavi.

PROGRAMMA
We hebben dit jaar voor het eerst twee edities van de Impact Challenge Award. Eén voor grote organisaties en een voor kleinere organisaties. De zes finalisten van de Impact Challenge Award zullen tijdens het event hun cases pitchen voor de jury en online- en live-deelnemers. De winnaar van de Impact Challenge Award - editie vanaf € 500.000 baten krijgt de beschikking over een Persoonlijk Impact Team met experts van ABN AMRO. De winnaar van de Impact Challenge Award - editie tot € 500.000 baten wint een onderzoeker van de Universiteit Maastricht die een half jaar met de organisatie optrekt.

Keynotespeaker Kees Klomp zal ons, als lector Betekeniseconomie aan de Hogeschool Rotterdam, uitleggen dat we in een existentiële crisis zitten, en hoe het anders moet: van een economie die draait om groei, naar een economie die draait om betekenis.

Uiteraard is er gelegenheid om Kees daarna aan de tand te voelen. Dat doen we samen het publiek en het Impactpanel.

Het event wordt gehost door Juliette Grimbergen.

PRAKTISCHE INFORMATIE
Datum
: vrijdag 19 november 2021.
Tijd: start 10.00 uur (koffie vanaf 9.30 uur) tot 13.00 uur.
Locatie: Live vanuit de Goede Doelen Loterijen, Beethovenstraat 200, Amsterdam (bij station Amsterdam Zuid). Je kan ook online deelnemen.
Voor wie: iedereen die op zoek wil naar méér impact van zijn goede doel.

DEELNEMEN
Alle Erkende Goede Doelen hebben per mail een officiële uitnodiging voor het Impact Event ontvangen. Heb je geen uitnodiging gehad? Aanmelden kan hier.

Bij de aanmelding kan je aangeven of je er live bij wil zijn of online wil deelnemen. Kosten voor het event zijn 20 euro. Online deelnemen is gratis. Deelnemers online ontvangen in de week voor het evenement een bevestiging per mail met daarin een link om deel te nemen aan het evenement.

Wij zijn geaccrediteerd door de Raad voor Accreditatie onder registratienummer C-130 & lid van het International Committee on Fundraising Organizations.